1.ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Σύμφωνα πάντα με τους κανόνες της ΕΕ ο καταναλωτής έχει προθεσμία 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων να υπαναχωρήσει και να επιστρέψει τα προϊόντα στο Μέλι Siris στην αρχική τους κατάσταση χωρίς να είναι υποχρεωμένος να αναφέρει τους λόγους.
Από τη μεριά του το Μέλι Siris καλείται να επιστρέψει στον καταναλωτή το χρηματικό αντίτιμο που κατέβαλε για την αγορά των προϊόντων εντός 14 ημερών από τη στιγμή που ενημερώθηκε για την υπαναχώρηση.
Η επιστροφή των προϊόντων γίνεται δεκτή από το Μέλι Siris εφόσον τηρούνται τα παρακάτω:
Το προϊόν βρίσκεσαι στην αρχική του κατάσταση και δεν είναι αλλοιωμένο ή χτυπημένο.
Η συσκευασία του προϊόντος είναι στην αρχική της κατάσταση και δεν έχει ανοιχθεί ή αποσφραγισθεί.
Εφόσον συμφωνηθεί η υπαναχώρηση ανάμεσα στον τελικό καταναλωτή και στo Mέλι Siris η διαδικασία έχει ως εξής:
Ο καταναλωτής επικοινωνεί με την εταιρεία είτε τηλεφωνικά στο +30 6972520075 είτε μέσω email melisiris@yahoo.com εντός 14 ημερών από τη στιγμή που παρέλαβε το προϊόν.
2.ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ , ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΛΑΤΩΜΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ & ΑΛΛΑΓΕΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ
Ο καταναλωτής διατηρεί πάντα το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν στo Mέλι Siris και στις ακόλουθες περιπτώσεις:
Παραλαβή ελλαττωματικού προϊόντος πού έχει σπάσει κατά τη μεταφορά με ευθύνη της μέλι Siris η της μεταφορικής εταιρείας με την οποία γίνεται η παράδοση των προϊόντων.
Λανθασμένο προϊόν που έλαβε ο καταναλωτής και δεν είναι αυτό το οποίο έβαλε στην παραγγελία του.
Στις παραπάνω περιπτώσεις ξεκινάει η διαδικασία επιστροφής των προϊόντων και έχει ως εξής:
Ο καταναλωτής επικοινωνεί με το Μέλι Siris είτε τηλεφωνικά στο +30 6972520075 είτε μέσω email melisiris@yahoo.com εντός 14 ημερών από τη στιγμή που παρέλαβε το προϊόν. Καλείται να μας αποστείλει φωτογραφίες από το λανθασμένο ή ελλαττωματικό προϊόν.
Στη συνέχεια ο πελάτης στέλνει το προϊόν στη διεύθυνση Λευκώνας – Σερρών, φροντίζοντας να είναι ανάλογα συσκευασμένο ώστε να μην καταστραφεί κατά τη μεταφορά με το ανάλογο παραστατικό είτε πρόκειται για απόδειξη είτε για τιμολόγιο.
Στην περίπτωση αυτή το Melisiris.gr αναλαμβάνει τα έξοδα επιστροφής σε περίπτωση που ο πελάτης επιστρέψει το προϊόν στo Mέλι Siris μέσω κάποιας μεταφορικής εταιρείας.
Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης θα πρέπει να επιστρέψει τα προϊόντα αχρησιμοποίητα στην ίδια την εταιρεία, ώστε αυτά να ελεγχθούν και να διαπιστωθεί το λάθος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της παραλαβής των προϊόντων. Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστρέφονται στη συσκευασία τους, χωρίς φθορές ή αλλοιώσεις συνοδευόμενα από τα ανάλογα παραστατικά της συσκευασίας.
3.ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΜΕΛΙ SIRIS
Σε κάθε περίπτωση για να λύσετε οποιαδήποτε απορία σχετικά με τα παραπάνω μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους παρακάτω τρόπους.
Ο καταναλωτής επικοινωνεί με το melisirs.gr είτε τηλεφωνικά στο +30 6972520075 είτε μέσω email melisiris@yahoo.com
Στέλνοντας απευθείας mail στα melisiris@yahoo.com η σε κάποιες από τις φόρμες επικοινωνίας που υπάρχουν στην ιστοσελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Στέλνοντας κάποιο μήνυμα απευθείας στα social media της melisiris.gr όπου η εταιρεία θα σας απαντήσει άμεσα.