1.ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ & ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Το Μέλι Siris θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να παραδώσει τα προϊόντα στην ημερομηνία παράδοσης που αναγράφεται στην παραγγελία. Η παράδοση των προϊόντων στον τελικό καταναλωτή γίνεται μέσω συνεργαζόμενου μεταφορέα εντός 2 εργάσιμων ημερών στην Ελλάδα.
ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΕΞΗΣ:
Tα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν εφόσον η παραγγελία ξεπερνάει τα 50€ και το βάρος δεν ξεπερνάει τα 5kg
To κόστος των μεταφορικών ανέρχεται στα 4€ έως 2kg και 1€ επιπλέον χρέωση για κάθε παραπάνω κιλό
Για παραγγελίες άνω των 45€ η εξόφληση μπορεί να γίνει μόνο μέσω κατάθεσης σε τράπεζα και όχι με αντικαταβολή
*Τα προϊόντα της γύρης και του βασιλικού πολτού εξαιρούνται από την αντικαταβολή σαν τρόπος πληρωμής γιατί πρόκειται για προϊόντα ψυγείου και κατάψυξης.
*Στο σημείο αυτό να αναφέρουμε ότι οι παραδόσεις Σάββατα ή Κυριακές πραγματοποιούνται κατόπιν συνεννόησης με τον μεταφορέα και τον καταναλωτή και με επιπλέον χρέωση.
Σε κάθε περίπτωση μπορεί να προκύψουν ορισμένες καθυστερήσεις στην παράδοση της παραγγελίας για δυσπρόσιτες περιοχές ή αν συντρέχουν συγκεκριμένοι λόγοι
Το Μέλι Siris θα σας ενημερώσει σε περίπτωση που δεν καταφέρει να ανταποκριθεί στην ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας ώστε να σας προσφέρει την επιλογή είτε να ακυρώσετε την παραγγελία είτε να ορίσετε νέα ημερομηνία παράδοσης
Η παράδοση της παραγγελίας θεωρείται ότι έχει ολοκληρωθεί εφόσον ο καταναλωτής έχει παραλάβει είτε αυτός είτε κάποιο τρίτο πρόσωπο κατόπιν εντολής του τα φυσικά προϊόντα, και θα αποδεικνύεται από την υπογραφή στο αποδεικτικό παραλαβής του μεταφορέα.
2.ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ & ΤΙΜΕΣ
Τα προϊόντα που παρουσιάζονται και προσφέρονται μέσω της ιστοσελίδας Melisiris.gr είναι διαθέσιμα τόσο για την Ελλάδα όσο και για χώρες του Εξωτερικού. Το ηλεκτρονικό κατάστημα ενημερώνεται συνεχώς τόσο για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων όσο και για την αλλαγή τιμών αλλά και για τη διενέργεια προσφορών προς όφελος του τελικού καταναλωτή.
Όλα τα προϊόντα είναι διαθέσιμα για άμεση παράδοση και παραλαβή. Ωστόσο σε κάθε περίπτωση το μέλι Siris θα ενημερώσει τον καταναλωτή σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμο.
3.ΜΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Σε περίπτωση που δεν καταστεί δυνατόν η παραλαβή της παραγγελίας από τον τελικό καταναλωτή η μεταφορική εταιρεία θα σας αφήσει σημείωμα με το οποίο θα σας ενημερώνει τι πρέπει να κάνετε για να την παραλάβετε. Μετά το πέρας 10 ημερών και εφόσον δεν έχει γίνει παραλαβή της παραγγελίας, θα θεωρηθεί άκυρη και τα προϊόντα θα επιστρέψουν στην εταιρεία μας. Σαν αποτέλεσμα της ακύρωσης της παραγγελίας θα επιστρέψουμε εντός 14 ημερών κάθε πληρωμή που λάβαμε από τον καταναλωτή από την ημερομηνία που ακυρώθηκε η παραγγελία.
4.ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΜΕΛΙ SIRIS
Σε κάθε περίπτωση για να λύσετε οποιαδήποτε απορία σχετικά με τα παραπάνω μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους παρακάτω τρόπους.
Ο καταναλωτής επικοινωνεί με τo melisirs.gr είτε τηλεφωνικά στο +30 6972520075 είτε μέσω email melisiris@yahoo.com
Στέλνοντας απευθείας mail στα melisiris@yahoo.com η σε κάποιες από τις φόρμες επικοινωνίας που υπάρχουν στην ιστοσελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Στέλνοντας κάποιο μήνυμα απευθείας στα social media του melisiris.gr όπου η εταιρεία θα σας απαντήσει άμεσα.